Hvidt spisebord med udtræk

Reklamefilm hvor alle kan være med

Siden 2019 har Bow Tie Productions produceret reklamefilm for mange forskellige virksomheder af meget forskellige størrelser. Det har givet os en enorm erfaring i forhold til arbejdet med disse kunder, da hver og en af dem er meget forskellige, på trods af de alle kommer til os med ønsket om at få produceret en reklamefilm for deres virksomhed.

Mange virksomheder tror fejlagtigt, at reklamefilm kun er forbeholdt de allerstørste virksomheder, hvis millionbudgetter gør det muligt at producere noget, som andre virksomheder ikke har mulighed for, hvad enten det er reklamer som kører i TV, biografen eller på Sociale Medier. Og det kan være medvirkende til at de tøver – og måske endda aldrig får gjort alvor af det – når snakken om en reklamefilm kører i marketingsafdelingen. Men det behøver nødvendigvis ikke altid at være tilfældet. Det er selvfølgelig de reklamefilm, som vil nå længst ud og få mest omtale, da der er flere produktions- og marketingskroner til at få disse produceret og senere distribueret og vist til omverdenen.

Men man behøver ikke være en virksomhed der opererer med store millionbudgetter, for at kunne producere og distribuere reklamefilm der virker, tværtimod. Det er klart, at jo flere kroner der er investeret i en reklamefilmsproduktion, jo ”vildere” en produktion kan man bikse sammen. Hos Bow Tie Productions skelner vi dog ikke mellem vores kunder, selvom deres budgetter for reklamefilm er vidt forskellige. Alle vores kunder skal have samme vilkår, vi behandler dem ens og går til opgaven på nøjagtigt samme måde, hvad enten de investerer 25.000 eller 250.000 i projektet. Vi arbejder med det budget vi har til rådighed og får det absolut bedste ud af hver enkelt krone og øre.

Reklamefilm baseret på erfaring og entusiasme

Det gør vi selvfølgelig på baggrund af vores egen mangeårige erfaring, men også fordi vi arbejder tæt sammen med de bedste freelancere fra den danske tv- og videoproduktionsbranche. Det gør både, at vi kan presse så meget guf som overhovedet muligt ud af hver eneste lille optagelse og produktion. Vores tætte samarbejde med freelancere videoproduktionsfolk gør os også i stand til at håndplukke den bedste person på den enkelte post, hver gang vi påbegynder en ny produktion. Fotografen der er dygtig til at lave action-prægede sportsoptagelser, er måske ikke den bedste fotograf når vi skal lave et virksomhedsportræt, ligesom klipperen der er dygtig til at klippe musikvideoer, ikke vil kunne løfte en reklamefilm bygget op på interviews.

Vores tilgang til vores kunder, vores agile tilgang til en virksomheds budget og vores tætte samarbejde med landets freelancere, sikrer ALTID at vi kan bikse en reklamefilm sammen, som sikrer et resultat, der matcher virksomhedens investering i projektet.

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Hvidt spisebord med udtræk